Längesen sist eller vadå? ;P

Ja nu är de ju riktigt längesen man skrivit eller varit in här sen vi gifte oss ser jag att de var efter de jag skrivit här sist..haha. Nej men man har som glömt bort och skriva och sen fortsatt de vardagliga livet här hemma efter giftemålet så jobba sköta om hemmet och barnen och så de rullar på med andra ord som vanligt, men fortfarande är man lyckligt gift och känner nu verkligen mer uppåt o positivt nu förtiden på det mesta:).

Nu har jag sen sist också blivit till frågad efter vikariat längre då jag är inne nu i Las listan för längre vikariat så blev uppringt för 3 veckor sen av en enhetschef från Malmuddsgården och dom behövde vikariat där och frågade om ja var intresserad och självklart sa jag så fick 3 veckor schema började förra veckan måndagen nästa heltid.

Det har bara gått bra och trivs rätt bra där visst är de lite tungt stundvis men de är ju pga av att de är vissa äldre som är oroliga och behöver extra resurs som jag då och man ska hålla koll på och som man behöver ständigt typ vara med då dom är oroliga o ropar o.s.v så ibland är man ju som sagt helt slut men men sånt är livet trivs annars jätte bra på stället trevliga arbetskamrater och för de mesta trevliga äldre boende på avd och framför allt skönt och vara på samma ställe och inte behöva passa så mycket tider och stressa runt och slippa en massa städ och tvätt och sånt hela dagarna som de annars varit tidigare så de känns skönt och spännande med nytt:).

Har även blivit i söndags moster åt en 3:e liten prinsessa som syster fick och jätte häftigt datum blev de också 10-10-10 kl 21.51 så var ju hur coolt som helst, så nu väntar man på dom ska få komma hem o komma i ordning hemma så man får komma och se tillökningen i familjen deras!! =).

Nu måste jag nog gå och göra lite middag här i huset så gubben och barnen och jag får oss nå mat här hemma, skriver väl snart igen antar ja då jag får tid över! =).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0