Nyklippt såååå underbart!! ;)

Äntligen har man varit och fått sig klippt vart super nöjd denna gång var riktigt fint och passande på mig frisyren eller så som jag klippt mig och hela håret och topparna och allt vart sååå himla luftigt och fint verkligen är helt underbart  när man just varit o klippt sig. Det var ju även sjukt bra pris också 220kr för klippning helt makalöst bra pris ju lär ju gå dit fler gånger!! :).

Blev även att titta förbi H&M när jag ändå var i stan och hade rätt så tidig tid på klippningen kl 10 så sprang ja in där och köpte en hel del tjockare sockar åt bäge pojkarna för sett att dom verkligen behöver de för bägge har nött ut alla sockar o dom gått hål i och deras fötter har verkligen vuxit på bra nu så var dax att förnya garderoben deras med lite sockar också då dom i övrigt har rätt så mycket nya vanliga kläder så! :).

Nu blir de inte mycket bara göra sig i ordning och göra ordning jobb väskan och invänta kvällspasset 14-21 ikväll känns inte lockande eller sugen alls då jag haft ledigt 2 helt underbara sköna dagar men men man måste ju jobba så är de bara, ska ha kväll imorn också tyvärr då jag är ledig helgen hade gärna velat haft dag imorn fredag då man ska vara ledig helgen blir ju som lite kortare känns de som då man går av fredag kväll o ledig lördag & söndag då men men gick inte att ändra så bara gilla läget o njuta sen av helgen då man blir ledig! =).

Ska nog ev iväg på lördag på festligheter och på dagen på lördag blir de nog att fara till Arcus mässan som är på lördag alltid kul o titta och se om man kan göra sig nå bra & fina fynd ju, är ju suveränt där om man ska ha barn eller köpa nå åt ungarna det finns ju hur mycket som helst från olika saker dom säljer där! =).

Nåja ha en fortsatt bra torsdag, ska avsluta inlägget med att bjuda på en bild på frisyren min då ja var och klippte mig! :).

Jag Nyklippt ;)
                                    Jag (Johanna) Nyklippt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0