Nya tag och nya försök! ;P

Ja tänkte försöka ta mig an bloggandet igen så gott det går är ju ganska kul o sitta och skriva nån rad och så när man väl känner för det och följa och läsa hur dagarna/vardagen varit och så ju, har bara tidigare haft lite dåligt med insperation där ett tag till skrivande kändes som att vardagarna och allt var samma-lika... haha ;P.

Ja det var ett tag sen jag skrev sist och nu har jag iaf kan ja säga körkort sen sist jag skrev haft det nu i just över 1 månad den 10:e mars fick jag det efterlängtade körkortet då jag klarade av den hemska teorin som ja läste o kämpade på med så var och är en riktig underbar känsla kan jag säga nu sen man klara av det hela och har kortet och bara kan köra och fara när och vart man vill och riktigt skönt och ha det även när det gäller att ta sig till och från jobbet slippa sitta och vänta på bussar och passa tider... haha ;P.

Annars har de väl inte hänt så mkt sen sist jag jobbar igen på malmudden på äldreboendet där som extra så och är skönt & kul och vara tillbaka till alla de andra bland personalen och så alltid skönt och vara på samma ställe där man varit och känner sig trygg där man vet hur allt är och de arbetsuppgifter man har , men har sökt tjänst där som legat ute och även på andra samma tjänster fast på andra ställen som de också var på bara söka på och hoppas på de bästa ska hända och att man kan få den efterlängtade trygga känslan av att få ett fast jobb det är ju trots allt det alla vill ha så man kan fortsätta och planera sin framtid och så på sina drömmar och saker och ting.

Ja de var några rader uppdaterat iaf nu ska jag gå och se lite tv innnan man blir allt för trött, jobb imorn 14-21 så lite sovmorgon får man väl iaf hoppas jag:).

Avslutar med ett kort på mina söta 2 stora gossar som man har ;).


                         Elias & Liam ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0