jobbigt trött

Ja tänkte ta mig tid och passa på att skriva nån rad här nu medans ja sitter vid min nya fina HP bärbara dator ja nyligen köpte för någon dag sedan, har jag sagt tidigare hur looovely de verkligen är med en ny pigg och snabb och fin bärbar dator och med trådlöst nätverk o kunna surfa och sitta vart man vill så skönt verkligen ångrar de inte att ja unna mig och köpte mig den nu när man jobbat så mycket ;).

Var i valet och kvalet som vanligt o försökte vara lite snål först o ska ja köpa eller inte men efter många funderingar och fram och tillbaka så bestämde ja mig för att va fan nu har ja jobbat mycket och tjänat rätt så bra med pengar då man jobbat mycket och nu en hel del röda dagar och både under jul och nyår och de ju och blir 4 helger nu + veckor man jobbat även om man varit ledig några dagar emellan så tänkte ja vad fan nu ska ja även passa på och satsa på mig själv nångång också ju, visst även om ja har att lägga pengar på intensivkursen för körkortet nästa månad man får betala in en del och sen resterande och så men de har ja sparat till så länge så de är ju redan pengar ja sparat sen tidigare ett bra tag till och så så de är ju pengar ja redan hade och utöver körkortet förhoppningsvis blir de en hel del iaf över än de ja räknat ett ungefär på vad de kan gå på så då gjorde jag slag i saken helt enkelt o köpte mig denna super fina dator hur bra som helst med en massa bra saker den hade och de ;).

Ja idag har ja varit ledig söndag varit en rätt lugn och skön dag faktiskt men är så himla trött faktiskt även igår med orkade inte alls göra nå på kvällen utan la mig bara i soffan med täcket o kände hur trött och slut kroppen faktiskt kände sig och kände mig nästan som sjuk jätte jobbig känsla men somna fort på soffan och blev tyvärr inge vidare trevligt sällskap då då ja hade planerat att ha en mys kväll men var så trött sen man jobbat dom andra dagana och resterande dagarna och mycket fm dagar så man var nog bara helt slut efter jobb och alla stor helger och allt skulle ja tro.

Måste tro jag börja små träna och komma igång nu efter allt gotta man har ätit under dom hära stora och mysiga helger som varit mellan jul och nyår och försöka få i mig lite mer vitaminer och sånt kanske man skulle bli lite piggare för är så jobbigt o vara så trött annars som man är egentligen kan ju hjälpa och pigga till en lite iaf ;).
Har även märkte ja under helgen trots att man ätit en del gotta gått ner 1 kilo sen sist ja väge mig så nu väger ja verkligen inte mycket utan är i bra och fin vikt o är rätt så nöjd iaf fast 1-2 kilo till kan ju inte skada..haha ;P.

En sak som är tråkigt nog både efter man fött och ammat barn och sen lyckats äntligen gå ner efter bägge gångerna är ju att brösten minskar ju så i storlek och märks rätt så bra då man gått ner i vikt och de har de verkligen gjort nu det är de enda tråkiga faktiskt med att ha gått ner i vikt för man vill ju ändå ha som man hade tidigare o ha lite större & fylligare ju än som dom blivit nu...hahahaha ;P.

Nej nu ska ja ta och slänga mig framför soffan och se med älsklingen en film o äta lite gotta ev som vi har kvar sen efter nyår men sen får de bli minskning på de ett tag tycker jag!!.
Imorn väntas kvällsjobb 14-21 och barnen ska på dagis första dagen efter att ha varit hemma lite mer än 2 veckor ju. Ska även innan jobbet hinna fylla på mitt busskort en period som vanligt på 30dagar så man har och sen lämna in kort och de sen ja knäppte mig för att göra ett nytt legitimation ju så blir att gå förbi skatteverket & då nå personbevis man tydligen ska ha sa mamma och sen ta med de o kortet o beställa eller göra nytt legitimation inför när ja ska iväg på intensivkursen ju för körkortet i mitten på februari så ja har de ;).

Nåja seeee yoooou all! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0