Mulet och trist.. allt trist!

Ja tänka sig att vädret kan påverka en människa så mycket som de kan göra, för det är verkligen hur trist och tråkigt som helst ju när det ska vara så dåligt och tråkigt väder som det varit senaste tiden ju, vill ha värme & sol ju!!! ;).
Har ju dock iofs även fått mensvärk och blöder till X10000000 så hemskt det är också så humöret är väl där med inte heller på topp ju!.

Tycker just nu att livet står still och ingenting kul eller intressant eller nå händer väldigt grått o trist utan det rullar bara på som vanligt samma- lika¨, och börjar lessna på att de jämt är så och inget positivt eller annorlunda händer ju, det är ju allt för deprimerande måste jag säga! haha ;P.

Nej nu låter detta inlägg så jäkla trist och tråkigt men men sånt är livet ibland, men en bra sak i alla fall är att jag fått byta min tur på måndag som jag skulle jobbat kväll hade ja fått insatt på schemat men en snäll tjej som också nu jobbar extra kunde byta tur att jag fick gå hennes dagtur istället o hon går kvällsturen min istället, för jag har ju som sagt för ett bra tag sen bokat in att gå på seansen där i piteå som Terry Eveans ska ha på måndag kväll o hade ju bokat in de eller biljetterna för länge sen då jag hörde han skulle komma och man måste ju vara ute som sagt i god tid så om man ska få nån biljett så beställde ju redan i februari tror ja de var så himla glad för att jag fick byta och kunde gå på de för det är ju så sjukt bra ju :).

Nu i övrigt ska jag strax fara och jobba kväll 14-21 som vanligt och sen får man vara ledig iaf torsdag & fredag vilket ska bli riktigt niice då man ska jobba helgen ändå ju så.

Nej nu göra lite nytta innan jobbet väntas!

Ha en bra dag allihopa iaf!! :)

Puss Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0