Graviditetsklåda igen from hell.....

Åh håller på bli galen så det kliar över allt och ja märkte imorse trots att jag inte har några långa eller knappt nå till naglar alls då jag har en sån dålig eller ful ovana sen liten att bita på naglarna (betydligt mindre & sällan nu dock säga nästan aldrig men de förekommer ibland än tyvärr utan att ja tänker på det)... så har jag lyckats klösa/riva mig precis runt om och på hela magen så den är alldeles röd av alla rivmarken och sen även luckats klösa mig på armarna en hel del och just under brösten och lite grann vid bröstkorgen och känner bara trots att ja smort nu efter duschen i efterhand hur de bara kliar dels där jag har alla klösmärkerna och sen baki ryggen och på händerna till och med känner jag hur de bara kliar och lyckats nu även klösa mig ovanpå ena handen helt otroligt men jobbigt som sagt och antar att det är denna hemska graviditetsklåda from hell som jag hade där ett tag tidigare i efter halva tiden av graviditeten som vill göra sig påmind så jag hoppas innerligt och ber till högre makter att bebisen bestämmer sig för att komma ut snart då jag inte står ut med detta längre och allt den värk jag brukar ha och sammandragningar o de, men varit lite lugnare och bättre på fm så får väl se om de kommer senare som de brukar...

Ja ber dock att inte bebisen kommer ikväll dock för då så har en av mina systrar Maria bjudit mig på bio och vi ska gå och se the girl with the dragon tattoo eller hur det stavas så de vore ju lite dålig tajming om den skulle bestämma sig då att vilja komma eller att vattnet skulle gå eller nå men det är nog inte så stor sannorlikhet att de skulle hända men man kan ju aldrig säga aldrig med min vanliga tur, men ska bli kul o mysigt att få gå på bio med yster då det är så sällan man gör det och är ju så skönt bara få göra nått för en kort stund :P.

Nu ska jag gå och börja med favorit i repris och tillaga Tacos som vi åt igår som blev en hel del över är ju så sjukt gott!! :).

Ha en bra lördag allesammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0