Inte orkat eller haft tid....

Ja nu sitter jag här och tänkt skriva nån rad då jag ser att jag inte skrivit på ett par dagar i varje fall och har varit så mycket och dels inte haft jätte mycket att skriva om heller då alla dagar ser likadana i princip ut nu när man bara går i väntans tider som känns som EVIGHETER kan jag säga även om ja inte gått över tiden eller så men då man haft så mycket förvärkar och riktigt ont mer eller mindre varje dag ju så har man som små hoppats att de ska sätta igång så man får mysa och gosa men kommande bebis då tiden ändå är snart ute och sen är det så himla jobbigt att gå och ha ont typ mer eller mindre hela tiden och känna sig otymplig får inte igen vinterjackan, täcbyxorna och allmänt sitter inte kläderna skönt och de bara trycker och har sig ner till... haha får se hur lång den här eviga väntan blir när det håller på redan så långt tag innan bf så bara vänta och se och ta varje dag och minut för vad det är och bara se glad ut även om man skulle gärna slippa vara så otymplig och ha alla dessa krämpor och så :P.

Gnällkärring ja vet och låter säkert hemskt hur man kan längta bort sin gravida fina mage men är så jobbigt när man blir så stor o allt som man blir när man väntar barn för har alltid haft den turen om man man ska kalla de det att bli så stor med just bara mage och inget annat och då jag inte är så lång blir de ju att de syns och känns mycket mer och tyngre då magen verkligen är i formen utåt med så visst är det mysigt under graviditeten men det är det sällan slutet som alla vet! :P.

Annars har de inte hänt så mycket som sagt sen senast, tagit dagarna som de kommit börjar kännas aningen jobbigt där med att dagarna är det samma dels när man inte orkar vara i farten trots barnen är på dagis och skola och så så blir lätt att dagrna känns jobbiga där med och tråkiga att man bara vill ha sin bebis och få lite rutiner och lite sysslor med att göra, även om jag gör saker och ting o så ändå vissa dagar inte bara att man sitter hemma direkt men ja ni fattar säkert hur ja menar... haha :P

Var igår i alla fall på em eller kvällen nästan blev de och hälsa på barnens kusiner i örarna och dom hade så roligt och lekte på en massor och det var behövligt och kul för barnen.
Liam idag då jag skulle lämna honom var inte sugen på gå idag utan ville bara hem och grina och skrek när ja skulle lämna honom vilket han aldrig annars brukar göra men jag tror att det är eller påverkar då dom har bytt dagis förtillfället där dom kommer vara i ca 3 månader typ då det håller på renovera Liam och deras dagis och det är behövligt och på tiden verkligen men blir ju som kanske lite jobbigt och så för barnen ändå då de alltid varit på ett och samma ställe även om dom har sina kompisar och så ju men hörde de var fler barn som nyligen börjat små reagera på samma sätt som Liam nu senaste dagarna då det ändå varit över 1 vecka tror jag det är men men det är ju som så för barn de kan ju gå bra och sen plötsligt komma nån reaktion eller så över det hela att det känns konstigt eller ovanligt än hur det varit.

Och typiskt skulle idag och handla då vi har helt slut mat och sånt här hemma och tänkte passa på då jag har barnen på skola och dagis och slipper fara efter middag och handla blir alltid så sent då tiden har tendens till att rusa iväg så fort iju... men då hade eller upptäckte att mitt barnbidrag inte kommit in visserligen är det ju imorgon det är man ska få det men av nån konstig anledning har ja nu senaste tiden ett par månader tillbaka alltid när ja kollat saldo på banken så har ja alltid lyckats få in de till den 19:e istället så antar att det är bara därför man fått ha de så ett tag och behöver verkligen handla och så nu så kommer de inte in idag utan imorgon säkert om det inte kommer in senare under dagen med då de än är bara strax vid lunch tid ju att de dröjer men så typsikt verkligen då måste ja vänta antingen till fredde kommer hem eller tills imorgon för att handla.... Suck säger jag bara!!

Ja nu ska jag efter att ha vilat ialla fall en stund äta lite lunch och sen fara iväg till en kompis Anna och hälsa på en sväng!

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0