Otäckt uppväckning..

Ja idag var de allt otäck när man skulle vakna tidigt imorse strax före 06 tiden imorse av att jag vaknade att jag plötsligt mådde så sjukt illa och jätte konstigt illamående som inte ville ge med sig då ja prövade gå upp på toa då ja kände ja kan inte ligga bara kvar då jag mådde som ja mådde blev inte nå bättre utan värre men när ja var på toa och efter en kort stund så var ja fort tvungen vända mig tyvärr till tvättfatet som var alldeles intill toan då ja satt där då ja plötsligt kände hur illamående sånt tryck ja kände av att behöva spy av allt illamående och mycket riktigt så blev de så också ett par gånger kräktes jag och sånt tryck de var verkligen huvva ursäkta utlåtande om de hela men både genom mun och näsa så man fan blev alldeles tårögd huvva ...

Nåväl efter det så kände man sig ju rätt svag o vit efter det i ansikte och så och bestämde mig för att dricka lite vatten och lägga mig tillbaka i sängen och tog ett tag att somna om då de rördes om i magen och bebisen vaknade till och började sparkas och leva om och ha sig ordentligt efter det säkert vakna den till av att ja fick kräkas och ha mig, men efter ett tag så lyckades ja somna om 2 timmar och sen vakna och var lite oroligt men gick sen över igen och har fått frukost av gubben i sängen då ja kände som att ja ändå var hungrig så ja blev sen efter lite vila på de pigg och kry igen vilket var skönt och tur för var inge kul de man var med om heller...

Var säkert bebisen som legat och tryggt och haft sig då den lever om och sparkas rätt hårt och ont gör de ny förtiden och har ju haft senaste veckorna värkar och ont och så allmänt så beror säkert på att den legat och tryggt och haft sig under natten som gjorde att jag vaknade till de hela och kände som jag gjorde och var tvungen kräkas.

Nåväl blir en lugn dag av denna söndag i varje fall skulle ja tro trots att man mår bättre! :)

Önskar alla en fortsatt bra söndag i varje fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0